Kwaliteit – Gezondheidscentrum Hoogland – Hoogland
Header afbeelding

Kwaliteit

Patiënttevredenheidsonderzoek

In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Om uw mening te horen over onze dienstverlening maken we gebruik van patiënten enquêtes. Dit doen wij eens in de drie jaar. Op basis van de uitkomsten verbeteren wij de kwaliteit van onze dienstverlening. 

Uit het patiënttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd eind 2021, blijkt dat patiënten onze praktijkvoering op diverse aspecten zeer waarderen. Daar zijn we erg blij mee! Positieve punten die naar voren komen zijn o.a. de netheid en hygiëne in de praktijk, het klimaat en voldoende licht in de wachtkamer, de samenwerking tussen de artsen en waarnemers en dat de privacy in de praktijk is gewaarborgd.

Onder andere de volgende verbeterpunten zijn doorgevoerd:

  •  Met behulp van een nieuw telefoniesysteem proberen wij de telefonische bereikbaarheid van onze praktijk te verbeteren.
  •  Onze assistentes bellen alle patiënten na een verblijf in het ziekenhuis. Het is voor de huisarts niet haalbaar om patiënten te bellen tijdens een verblijf in het ziekenhuis.
  •  Er worden duidelijke praktijkregels opgesteld. Deze zullen zowel op de website als op het wachtkamerscherm gezet worden.

Heeft u wensen of ideeën? Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze praktijk naar een hoger plan tillen. Geef uw tip door aan uw huisarts of aan de assistente.

Jaarverslag

Jaarverslag 2020

Jaarverslag 2021